noahmalawi.reismee.nl

Home sweet home

Inmiddels ben ik al weer een ruime week thuis! De terugreis viel helaas een beetje tegen, mijn vliegtuig had 5 uur vertraging waardoor ik 10 uur in Kenia moest wachten. Gelukkig kwam ik 2 Nederlandse mannen tegen, we gingen naar een lounge met gratis WiFI en je kon onbeperkt kon eten en drinken, dus de tijd ging nog redelijk snel. Verder heb ik een goede reis gehad en stonden Geert en mijn ouders me op te wachten op Schiphol. Het is fijn om weer thuis te zijn en om alle verhalen te kunnen vertellen en de foto's te laten zijn. Ook heerlijk om je geen zorgen meer te maken over of de stroom wel doet en of de douche wel warm is haha!

Inmiddels is het ook bekend waar mijn gift heen gaat, van mijn gift wordt een nieuwe fornuis gekocht en muskietennetten voor de kinderen. Dit had het project hard nodig! Dan kunnen ze weer veel Nsima koken en zijn ze goed beschermd tegen de (malaria)muggen. Iedereen die mij gesponsord heeft, hartelijk bedankt!

Ik heb echt een geweldige tijd gehad: een hele nieuwe cultuur leren kennen, mooie banden opgebouwd met de kinderen, meiden en verzorgers bij het project, mooie Afrikaanse diensten gehad, een hele mooie safari en het weekend Lake Malawi. Bedankt voor jullie steun en dat jullie me hebben gevolgd!

Liefs Noah

Reacties

Reacties

Gerlinde

Prachtig Noah, een geweldige ervaring die je nooit meer vergeet ? fijn dat je weer veilig thuis bent!

Sabine Hospers

Hoi Noah!
Wat een geweldige ervaring. En wat dankbaar dat jij dit hebt mogen beleven en hebt mogen meemaken. Fijn dat je iets voor deze mensen hebt kunnen betekenen. Nu weer veilig thuis.
Een geweldige ervaring om nooit meer te vergeten!

Corné en Susanne

Ha Noah,
Fijn dat je weer veilig thuis bent bij je familie en Geert! We zijn benieuwd naar je foto's en verhalen.
Mooi doel heb je uitgekozen voor je gift.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood